13 August 2009

KONTRA KAN SEMUA

Pada suatu hari yang indah.
Aku sangat bahagia.
Berjalan-jalan ke perpustakaan dengan hati yang girang.
Seolah-olah tiada apa yang perlu aku risaukan.

Keseronokan pergi ke perpustakaan pada waktu pagi memang tidak dapat aku gambarkan dengan kata-kata.
Lebih seronok ketika menghadap komputer dalam perpustakaan semat-mata untuk menyiapkan proposal subjek kajian komunikasi.
Waah..Waahh..aku sangat teruja.
Sangat gembira membuat tugasan ini.

Rasa macam naik roller coaster tapi aku tidak boleh menjerit sepuasnya kerna nanti orang ramai fikir aku ini orang kurang siuman.

Hahaha. Aku sangat sedih kerna Berjaya menyiapkan proposal ini. Aku ingin membuat tugasan seperti ini lagi. Hhahahaha. Keseronokannya tiada tandingan.


(rakan-rakan, sila kontrakan semua makna entri di atas ya. Itulah perasaan sebenar aku.)

2 comments:

J a e i n said...

sgt sarcastic wahai encik penulis.
hahahahaa.

Shukri Saleh berkata-kata said...

Biarlah sarcastic pun, janji gembiraaa