05 July 2009

Cuti Yang Kekurangan

Cuti semester lepas aku habiskan dengan bekerja di mana lagi agaknya?
Petrosains....pusat sains terdekat anda wahai orang-orang kL...
Something unexpected happened here and wow....sangat teruja bagi aku untuk kekalkannya.

Something teruk juga terjadi..aku kehilangan cahaya.
Cahaya yang dulunya menyinari hidup ini kini sudah hilang...dan aku fikir dan harapkan bukan selamanya.
cahaya itu hilang akibat penyuruhan mereka yang aku sangat sayang.
Fahamilah...aku cuma menjalankan tanggungjawab dan kewajiban aku...

Aku bersyukur pointer masih dalam keadaan yang baik...dan aku bersyukur kerana aku masih tabah dalam menharungi onar dalam hidup yang fana ini.

Cuti ini juga aku terpaksa jadikannya pendek kerana aku ingin merasai sendiri menjadi ikon bagi pelajar-pelajar baru UiTM seluruh Malaysia iaitu Abang Pembantu Minggu Mesra Siswa yang mesra yang pernah aku kurang senangi dahulu. Akan aku ceritakan apa yang aku mampu tentang ini dalam post yang lain.


Sedih.

No comments: