25 January 2010

kemelut jiwa raga.

Hoo.

35mm, 1.1.8f lens from Nikon?

Hoh, ini betul-betul menggoda nafsu aku.
Nafsu untuk membelinya.
Tapi sekatan atau catuan wang ringgit menjadi penghalang.
Yaaa....duit.
Ikutkan hati dah lama aku terbang ke kedai kamera dan mengangkut Nikon D3s tu.
Tapi...yaaaa....duitnya mana mahu cari...
harganya saja membolehkan aku menjadi kurus kering-kelaparan sampai habis belajar nanti.
hahaha.
Tapi impian tetap impian.
dan impian bisa jadi kenyataan kan?

 heh. Aku sangat perlukan zoom lens.
Tidak dapat yang yang telephoto,
Yang zoom lens biasa pun jadila.
haha.
Tapi memandangkan aku sudah membeli bermacam benda semester ini, duit hanya cukup untuk makan saja.

Untuk tontonan semua. Sila lelehkan air liur.Harharhar.
Aku sudah tidak betul.


3 comments:

J a e i n said...
This comment has been removed by the author.
Shukri Saleh berkata-kata said...

haha....yeeeaaaaalaaaaaa....

Shukri Saleh berkata-kata said...

tapi nk awak belikan.:D