17 May 2011

Assalamualaikumwarahmatullah

Disebabkan kebosanan dan sindrom-duduk-rumah-lama-sangat, aku merajinkan diri aku keluar dari rumah flat ni.  Cuaca pun indah permai mendung berangin. Ke mana? Dengan bajet yang sikit dan kemalasan yang tahap Super Saiya,  aku hanya mampu berjalan-jalan di sekitar Shah Alam ni je. Ohoh, ada bawa  kamera juga, jadi sempat lah mengambil satu dua gambar.  Oh ya, kali ini, setiap kali pergi berjalan dan bercuti, aku buat keputusan untuk dokumentasi betul-betul.  Tidak mahu terlupa apa-apa yang bakal berlaku.  Itupun kalau aku ada semangat dan tidak malas.  Cuti empat bulan, kerja cari duit dan pergi berjalan.  Misi: Krabi Island.  Oh yeah, moga dipermudahkan untuk ke sana.
Aku suka kuning!
Aku suka kuning dan A+
Vandalism Shah Alam's Style
Cik Awan tetap cantik seperti biasa

Gahahaha. Psycho.

No comments: